Akademia Prawa Samorządowego to instytucja edukacyjna, która powstała w celu podniesienia wiedzy prawnej i umiejętności praktycznych osób pracujących w jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce. Specjalizujemy się w oferowaniu szkoleń z zakresu prawa administracyjnego, finansów publicznych i zarządzania lokalnego. Nasz zespół składa się z doświadczonych prawników i praktyków, którzy zapewniają uczestnikom najwyższej jakości edukację. Dążymy do tworzenia współpracy i wymiany doświadczeń, co przyczynia się do rozwoju efektywnych i kompetentnych samorządów, a tym samym poprawy jakości usług publicznych w Polsce.
Lata doświadczenia zawodowego
Otrzymane nagrody
Szczęśliwi klienci
Tomasz
Skupienie akademii na problemach lokalnych jest tym, czego potrzebujemy w naszym rozwoju zawodowym.
Piotr
Uważam, że programy certyfikacyjne są doskonałe do rozwoju mojej kariery w samorządzie lokalnym.
Jan
Programy szkoleniowe w Akademii Prawa Samorządowego znacznie poprawiły moje zrozumienie prawa administracyjnego.
fides@fidesconsulting.com.pl
tel. +48 884 214 543
Website created in white label responsive website builder WebWave.